Procedura wydawania legitymacji szkolnej , karty rowerowej, duplikatu świadectwa szkolnego i pobierania opłat za te czynności
w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
Legitymacja szkolna
Nie pobiera się opłaty za pierwszą legitymację szkolną (po przyjęciu dziecka do szkoły).
Nie pobiera się opłaty za wydanie nowej legitymacji w przypadku np. zmiany adresu lub nazwiska.
Jeżeli następuje zmiana danych osobowych, należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz zwrot posiadanej legitymacji.
Zasady wydawania duplikatu legitymacji szkolnej
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o nowy dokument. Załącznik nr 1
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia, adres zamieszkania). Fotografia osoby ubiegającej się o wydanie legitymacji szkolnej powinna być kolorowa o wymiarach 35 × 45 mm, wykonana na jednolitym jasnym tle, mająca dobrą ostrość oraz odwzorowująca naturalny kolor skóry, obejmująca wizerunek od wierzchołka głowy do górnej części barków, tak aby twarz zajmowała 70-80% fotografii, pokazująca wyraźnie oczy, i przedstawiająca osobę w pozycji frontalnej, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, patrząca na wprost z otwartymi oczami, nieprzesłoniętymi włosami, z naturalnym wyrazem twarzy.
3. Za wydanie nowej legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości 9 zł.
4. Termin wykonania duplikatu do 14 dni.
Zasady wydawania wtórnika karty rowerowej
1. W przypadku utraty oryginału karty rowerowej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem (podaniem) o wydanie wtórnika karty rowerowej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat. Załącznik nr 2
2. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie (nazwisko i imię, data urodzenia, adres zamieszkania).
3. Za wydanie wtórnika karty rowerowej nie pobiera się opłaty.
4. Termin wykonania duplikatu do 14 dni.
Zasady wydawania duplikatu świadectw szkolnych
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa szkolnego rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat. Załącznik nr 3
2. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu, tj. 26 zł.
3. Duplikat wystawia się na druku obowiązującym w okresie wystawienia oryginału lub na formularzu zgodnym z treścią oryginału świadectwa.
4. Duplikat zawiera: - na pierwszej stronie u góry wyraz "Duplikat", - na końcu dokumentu wyrazy "oryginał podpisali" nazwiska osób, które podpisały oryginał świadectwa lub stwierdzenie nieczytelności podpisów, datę wystawienia duplikatu, pieczęć urzędowa.
6. Duplikat ma moc oryginału i może być wystawiony ponownie.
7. Termin wykonania duplikatu: do 14 dni od dnia złożenia wniosku.
8. Duplikat może zostać odebrany osobiście przez osobę zainteresowaną lub przez inne osoby posiadające pisemne upoważnienie - za potwierdzeniem odbioru.
WNOSZENIE OPŁATY ZA WYDANIE WTÓRNEJ LEGITYMACJI SZKOLNEJ
Opłatę za wydanie wtórnej legitymacji szkolnej należy wnosić na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
Bank Pekao 47 1240 4748 1111 0000 4873 4288 z dopiskiem: "opłata za duplikat legitymacji szkolnej, imię i nazwisko ucznia, klasa"
WNOSZENIE OPŁATY ZA WYDANIE DUPLIKATU ŚWIADECTWA SZKOLNEGO
Opłatę za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego należy wnosić na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
Bank Pekao 47 1240 4748 1111 0000 4873 4288 z dopiskiem: "opłata za duplikat świadectwa szkolnego, imię i nazwisko